Skip to content

Bo rozmiar ma znaczenie…

30 sierpnia 2009

Nokia N810 kontra N900 kontra IPhone

Rozmawiałem z moją narzeczoną o wielkości N900. Mamy w domu N810 i jak na telefon wydawała się trochę za duża. Wg. mnie IPhone też najmniejszy nie jest.  Nie ma to jak super cienkie telefony Samsunga no ale…

Obrazek na górze przedstawia porównanie rozmiarów n810,n900 i iphona dla porównania – po przypuszczam iż więcej osób trzymało IPhona w dłoni niż n810 o n900 nie wspominając 😛

Wnioski:

N810 – jest ogromna 😛

N900 jest malutka, znacznie mniejsza od n810 i  trochę mnijejsza od IPhona – łatwiej zmieści się w kieszeni.

N900 jest wyższa niż N810 i IPhone, ja mam ogromnego pod tym względem Samsuna D880 gorzej być nie może 😛 Ale wydaje mi się że n900 powinna leżeć dobrze w dłoni, mam nadzieje.

Update:
Będzie film:

From → n900, nokia

Dodaj komentarz

Skomentuj

